af Birthe » lør 13. jan 2018 05:58
Hej Måns,
For et godt stykke tid siden omtalte du, at vores gamle slideshow ikke virkede. Jeg havde et forsøg , da der faktisk tidligere har været opgraderet og rettet lidt. Problemet er jo, at der er et par core tiddlere med i pakken for at få ændringerne med og den samlede opsætning til at passe. Især ViewTemplates har der været ændret meget ved, siden det slideshow blev lavet ligesom taglist sorteringen ikke er så aktuel mere. Jeg har dog ikke gennemgået det hele, blot rettet $:/core/ui/ViewTemplate/body. Det ligner sig selv og køre, så må vi se, hvad der fungere eller ikke fungere, hvis vi vil lave nye slidehows. Der har også været nogen ændringer, jeg ligeledes har haft problemer med i andre TW'er vedrørende transclusion af felter. I en kort periode kunne vi reelt bruge {{!!feltnavn}} fra et andet felt og blandt andet vise det fra en toc og bruge det til nem opsætning via knapper. Det er lææææææææææææææææænge siden, men desværre bruges det i ret stor stil i det slideshow.
Det siger lidt om tiddlywikis vokseværk, at uden ændringer iøvrigt sted størrelsen efter opgraderingen med 1.1mb.
Jeg er meget interesseret i at høre om de ting, du fandt, der ikke virker - og ikke mindst, om du fandt en løsning eller blot har forslag i den retning?
Mvh. Birthe
Mvh. Birthe
Lenovo T500 Intel Core 2 Duo 2.53 GHz, 2 GB DDR3, 160GB 7200rpm, ATI Mobility Radeon HD 3650, Mint 17.2 Mate
Lenovo X100e 2gb ram, AMD Athlon Neo MV-40 / 1.6 GHz, ATI Mobility Radeon HD 3200, zorin 6.4 core
Acer Aspire One zg5, Intel Atom N270, 1.6 GHz, integreret grafik, 1gb ram, 160 gb hd. (Mint 17.3 Mate)