Du kan nu downloade
- firkant.png (36.2 KiB) Vist 10168 gange
Brugernavn i live: custum
Passw: (tomt felt)
(Jeg har fundet et par fejl i den: Selv om man installerer på Dansk, opdaterer sprog og sætter den til at bruge Dansk golobalt opdaterer den ikke mappenavnene i Home til dansk. Live er på engelsk så en install er lige som enhver anden dist undtagen at install-ikonet ligger i mappen "Places > Desktop")
Moonshine fordi den er hjemmebrændt

Var og er din foretrukne desktop Gnome 2, så passer Moonshine måske også til dig.
Jeg har pt. kun lavet en 64 bit version(det er det jeg selv bruger), hvis der bliver behov for det skal jeg nok prøve at lave en 32 bit også

Jeg er ikke programmør - kun øvet bruger - så jeg vil ikke love at jeg kan klare alle problemer hvis ikke at Moonshine kan sammen med dit hard-ware eller specielle programmer, så det er på eget ansvar at bruge Moonshine

----------------------------------------------
In English.
Now I'm taking a bit of a risk

You can now Downloade
[url] ftp://linux-abc-files.asuscomm.com/T-ST ... -ver.4_x64[/ url]
- firkant.png (36.2 KiB) Vist 10168 gange
Username in live: custom
Passw: (empty)
(There is a single fault in it: Live is in English as well as install and equal to any other dist except that the install icon is palced in "Places > Desktop")
Moonshine because it is home-burned

Vas and is Your prefered desktop Gnome 2, then maybe Moonshine is the one for you.
I have atm. only made a 64 bit version (what I use my self), if there is need for a 32 bit version I'll try to make that too

I am not a programmer - only fairly skilled user - so I will not promise that I can manage all problems if not Moonshine fits your hard-ware or special programs, so it is on your own risk using Moonshine