Hej Måns,
Engang i løbet af ugen der gik, havde jeg været meget aktiv med Tiddlywiki, men vendte mig så imod et andet tiddlywiki projekt. Da jeg vendte tilbage til først nævnte, blev jeg rystet, det var alt sammen væk, som havde jeg drømt det. Det havde jeg ikke, for skønt det tog lang tid, støttede hukommelsen tilstrækkeligt til, at jeg med besvær kunne lave det hele igen. Træt af det hele gik jeg tilbage til projekt 2 - blot for at se, at det havde lidt samme skæbne. Sikke en træning, vi kommer i. Lige som man har lavet noget snedigt, kan man lige repetere for indlæringens skyld.

Jeg er ikke klogere, så jeg ville lige rette lidt på dtwig, men skønt den jo er på tiddlyspot, så hjalp det ikke. Jeg fik gemt 21 x tiddlywiki.html i min download folder før der var bid. Det er noget med at slette de nedhentede filer også fra oversigts menuen, hvor downloads vises. Have slettet adg. ord og password HELT...gem en sidste tiddlywiki.html og genopfrisk i browseren. Så først kan adg. ord og password indtastes. Browseren Chromium vil dog hellere end gerne blande sig og indsætte, og det er helt fint - det må blot ikke ske første gang, for så lykkes projektet ikke. På den anden side, vil den kun gemme noget, hvor password er gemt i browseren. Grrrrrr.
Måns, har du nogen idé om, hvilke af de mange stylesheets og hvad har vi, der evt. er årsag til den irriterende indent på dtwig? Jeg endte med at opgive for denne gang grundet ovenstående problemer.
Jeg trøstede mig med at "lege" lidt med det enkle galleri (stylesheet/imgal). Det fik en lille ramme, et felt, der vises en beskrivelse skrevet i feltet "description". Et klik på billedet åbner dette i en modal, men det ved jeg nu ikke rigtigt, om det er praktisk, så den gamle løsning er i tiddleren indsat som kemmentar og dermed lige til at skifte.
Mvh. Birthe