Vi har en vinder. 3 TW'er er opgraderet og uploaded til tiddlyspot uden gnist af problem.
Det hjalp at Ton Gerner fortalte at han på samme version af linux Mint ganske vist med Chrome i lidt nyere version og 64 bit skam ikke havde problemer med upload.
Jeg grublede lidt, for der kunne godt være forskel , da jeg bruger Chromium 32 bit, meeeeeeeeen mon dog.
Lidt eftertanke og jeg huskede, at den wiki jeg uploadede uden problem før chrome opdateringen var en ny wiki aldrig før på tiddlyspot. Det dæmrede at min import af diverse bogmærker og især passwords fra anden browser kunne være synderen. Det selvom jeg havde gået dem igennem flere gange. I browseren nederst på siden vises en linie med de filer der downloades. Den skal lukkes ellers virker det ikke. Det forekommer lidt vakkelvorent og med Firefox 57 klar til update i Mint Update,er jeg gået igang med at opdatere TW'er på samlebånd. Evt. andet der skulle have været rettet i forbindelse med en opdatering i selve wiki'en må så vente til jeg kigger på det igen ved anden lejlighed.

Pyh

Birthe