@inspiration eller edittoc TEMA til TW

Redaktør: Måns

@inspiration eller edittoc TEMA til TW

Indlægaf Måns » man 16. apr 2012 01:07

Hej

Jeg har oprettet et nyt tema på tiddlyspace.gir.dk, der er stærkt inspireret af getsimple.
http://inspiration.tiddlyspace.gir.dk/
Man anvender det ved at oprette et space og inkludere inspiration. (Man skriver blot "inspiration" (uden citationstegn) i include boksen i menuen længst til venstre)

Samme tiddlywiki kan downloades og bruges som en offline wiki:
DOWNLOAD (højreklik "gem link som")

:red-cheers: :red-cheers:
Mvh Måns

NB!: Jeg har lige opdaget at spaceudgaven opfører sig meget mærkeligt, når man ikke er medlem af det :oops: :oops: :whistle:

Kunne nogen evt. prøve at inkludere det i deres eget space og se om problemet med manglende header etc forsvinder efter inklusion??
Quote: "Give a man a tiddler and he might digest it today, show a man how to use TIddlyWiki and he'll be writing his own tiddlers for a lifetime .."
Brugeravatar
Måns
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Havbro, Aars, Himmerland, Nordjylland, Jylland, Danmark
Brugererfaring med Linux:: Øvet

Re: @inspiration eller edittoc TEMA til TW

Indlægaf Birthe » man 16. apr 2012 02:27

Hej Måns
Måns skrev:Kunne nogen evt. prøve at inkludere det i deres eget space og se om problemet med manglende header etc forsvinder efter inklusion??

Det ser det ud til! Så snart jeg logger af som bruger, er det helt som før.

Jeg skulle nok ikke have logget af som bruger, for så fik jeg beskeden, "you have no spaces", da jeg ville arbejde videre med andre spaces. :scratch: Ikke om jeg kunne logge på igen.
Jeg er meget taknemmelig for tag knappen @inspiration, som gjorde det muligt at finde backstage.
Utroligt hvor meget du har fået med i det space - overspringshandlinger til den kommende tid er klart på lager.
:thumbup: :thumbup:
Mvh. Birthe
Mvh. Birthe

Lenovo T500 Intel Core 2 Duo 2.53 GHz, 2 GB DDR3, 160GB 7200rpm, ATI Mobility Radeon HD 3650, Mint 17.2 Mate
Lenovo X100e 2gb ram, AMD Athlon Neo MV-40 / 1.6 GHz, ATI Mobility Radeon HD 3200, zorin 6.4 core
Acer Aspire One zg5, Intel Atom N270, 1.6 GHz, integreret grafik, 1gb ram, 160 gb hd. (Mint 17.3 Mate)
Brugeravatar
Birthe
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Odense, Fyn
Brugererfaring med Linux:: Lidt øvet

Indlægaf Birthe » man 16. apr 2012 13:32

Hej Måns
@inspiration er spændende. Online og på tiddlyspace er det rigtige til en app af den type.
Twyp (youtube visning)og menu mere "discuss" (typewithme)- sikke muligheder.
Jeg kan selvfølgelig lide din brug af FoldHeadingsPlugin (tag fold), og tiddlermenu TOC. Moveable panel som i @puppy, er det ikke? Det virker fornemt :thumbup: :thumbup:
Det er lidt af en gavebod til nysgerrige pilfingre, som gerne vil prøve - og bruge mange fikse plugins, uden lige nødvendigvis selv kan kunne få det til at "synge og danse".
Jeg glææææææææææder mig til nærmere bekendtskab med den.

Mvh. Birthe
Mvh. Birthe

Lenovo T500 Intel Core 2 Duo 2.53 GHz, 2 GB DDR3, 160GB 7200rpm, ATI Mobility Radeon HD 3650, Mint 17.2 Mate
Lenovo X100e 2gb ram, AMD Athlon Neo MV-40 / 1.6 GHz, ATI Mobility Radeon HD 3200, zorin 6.4 core
Acer Aspire One zg5, Intel Atom N270, 1.6 GHz, integreret grafik, 1gb ram, 160 gb hd. (Mint 17.3 Mate)
Brugeravatar
Birthe
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Odense, Fyn
Brugererfaring med Linux:: Lidt øvet

Indlægaf Måns » man 16. apr 2012 14:47

Hej
Så skulle problemet med synlighed være fikset :grin: :grin: :thumbup: :thumbup:
Det var en referencefejl i temaets Stylesheetdefinitioner....

Nu er der også en særlig besked til besøgende, der ikke har inkluderet temaet - og derfor ikke har redigeringsrettigheder...
Mvh Måns
Quote: "Give a man a tiddler and he might digest it today, show a man how to use TIddlyWiki and he'll be writing his own tiddlers for a lifetime .."
Brugeravatar
Måns
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Havbro, Aars, Himmerland, Nordjylland, Jylland, Danmark
Brugererfaring med Linux:: Øvet

Tilbage til TiddlyWiki