Musikalske noter i TiddlyWiki

Redaktør: Måns

Musikalske noter i TiddlyWiki

Indlægaf Måns » fre 18. okt 2013 02:33

Hej Twianere

Jeg har fået en plads på "contributorlisten" (af Tobias) fordi jeg fortalte hvordan man kan anvende sin TW (classic) som en musikalsk skitseblok.
Link til tråden

Udover nodeskrivnings/afspilningsfunktionaliteten har jeg tilføjet Tobiases twyp plugin (søgning på og indlejring af youtube videoer) og hans White-Theme, som Birthe tidlgere har omtalt.
Link til mit eksempel
musiktw.png
Musik i TW via Bopland services

:red-cheers: :red-cheers: :red-cheers:
Mvh Måns
Quote: "Give a man a tiddler and he might digest it today, show a man how to use TIddlyWiki and he'll be writing his own tiddlers for a lifetime .."
Brugeravatar
Måns
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Havbro, Aars, Himmerland, Nordjylland, Jylland, Danmark
Brugererfaring med Linux:: Øvet

Re: Musikalske noter i TiddlyWiki

Indlægaf Birthe » fre 18. okt 2013 05:15

Hej Måns
Måns skrev:Udover nodeskrivnings/afspilningsfunktionaliteten har jeg tilføjet Tobiases twyp plugin (søgning på og indlejring af youtube videoer) og hans White-Theme, som Birthe tidlgere har omtalt.
Link til mit eksempel

musiktw.png
Musik i TW via Bopland services

Det er sandelig også godt skruet sammen! Du og det hvide tema tilsammen, får det til at se enkelt ud! :bowdown:
Det er samtidig et utroligt arbejde Tobias gør med dokumentation :thumbup:
Jeg tror, du meldte dig frivilligt som testperson for Tobias' i al hast udviklede Shanghaj-plugin :lol: :lol: :lol:
Mvh. Birthe

Lenovo T500 Intel Core 2 Duo 2.53 GHz, 2 GB DDR3, 160GB 7200rpm, ATI Mobility Radeon HD 3650, Mint 17.2 Mate
Lenovo X100e 2gb ram, AMD Athlon Neo MV-40 / 1.6 GHz, ATI Mobility Radeon HD 3200, zorin 6.4 core
Acer Aspire One zg5, Intel Atom N270, 1.6 GHz, integreret grafik, 1gb ram, 160 gb hd. (Mint 17.3 Mate)
Brugeravatar
Birthe
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Odense, Fyn
Brugererfaring med Linux:: Lidt øvet

Tilbage til TiddlyWiki