Opdatering af TW på tiddlyspace.gir.dk

Redaktør: Måns

Re: Opdatering af TW på tiddlyspace.gir.dk

Indlægaf Birthe » ons 24. apr 2013 17:10

Hej Måns
Måns skrev: det vil være en god idé at starte forfra med tiddlyspace.gir.dk.

Det er sikkert et god idé. Heldigt at Kim vil være med på det. :thumbup: :clap: :clap: :clap:

Måns skrev:Andre brugere (@birthe) er nødt til, at gøre det samme - med mindre man gør mig til medlem af ens space - så vil jeg gøre det.

Det har jeg desværre ikke mulighed for, andet presser til de grader på. Da det ikke længere er muligt, at se hvilke spaces man har - kan jeg heller ikke huske det. Det må opgives!

Jeg beklager, men jeg er forståelses/beslutningsør i øjeblikket.

Der kommer en fejlmeddelelse hvis man vil oprette en medbruger, men tilsyneladende virker det alligevel - i 3. forsøg. Da følgende måske har interesse for andre har jeg gjort dig til medbruger af
@fancy, som var tagged tema. Det er Clint Checketts tema TiddlyRin
@blokken, som du før har ment var god for begyndere. Der vises nu "fejl i makro <<treeeview2>>, sååååååå, det afgør du.

Vi var forhåndsorienterede om, at dansk tiddlyspace var et demo space, som ingen vidste hvor længe varede. Der er derfor ikke noget at beklage.

Måns skrev:Det betyder også at vi har chancen for at oprette en helt ny/anderledes infrastruktur mht. visning af plugins og kommunikation på tværs af spaces via forsiden.

Spændende! Jeg ønsker tillykke med de nye muligheder :thumbup:
:red-cheers: :red-cheers:
Mvh. Birthe

Lenovo T500 Intel Core 2 Duo 2.53 GHz, 2 GB DDR3, 160GB 7200rpm, ATI Mobility Radeon HD 3650, Mint 17.2 Mate
Lenovo X100e 2gb ram, AMD Athlon Neo MV-40 / 1.6 GHz, ATI Mobility Radeon HD 3200, zorin 6.4 core
Acer Aspire One zg5, Intel Atom N270, 1.6 GHz, integreret grafik, 1gb ram, 160 gb hd. (Mint 17.3 Mate)
Brugeravatar
Birthe
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Odense, Fyn
Brugererfaring med Linux:: Lidt øvet

Indlægaf Birthe » tirs 30. apr 2013 14:57

Hej Måns
Der er vist forsvundet nogle indlæg fra denne tråd, og det kan jo have sine gode grunde :wink: :grin:
Jeg er helt klar over, at tiden ikke er til det arbejde nu.
Måns skrev:Der bliver, efter alt at dømme, tale om at vi får en helt ny installation på en ny/anden server - og jeg vil påbegynde en manuel migrationsprocess, der betyder at jeg vil genoprette de fleste af de plugins, apps og tema-spaces der var på den gamle server.

Jeg har for lille forståelse af, hvad alt det indbefatter, så jeg håber, du efterhånden vil fortælle lidt om, hvad, hvordan og hvorledes.
Er der sat tid på, hvornår det nuværende dansk tiddlyspace endeligt nedlægges?

:red-cheers: :red-cheers:
Mvh. Birthe

Lenovo T500 Intel Core 2 Duo 2.53 GHz, 2 GB DDR3, 160GB 7200rpm, ATI Mobility Radeon HD 3650, Mint 17.2 Mate
Lenovo X100e 2gb ram, AMD Athlon Neo MV-40 / 1.6 GHz, ATI Mobility Radeon HD 3200, zorin 6.4 core
Acer Aspire One zg5, Intel Atom N270, 1.6 GHz, integreret grafik, 1gb ram, 160 gb hd. (Mint 17.3 Mate)
Brugeravatar
Birthe
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Odense, Fyn
Brugererfaring med Linux:: Lidt øvet

Indlægaf Måns » tirs 30. apr 2013 15:06

Hej Birthe
Birthe skrev:jeg håber, du efterhånden vil fortælle lidt om, hvad, hvordan og hvorledes.
Er der sat tid på, hvornår det nuværende dansk tiddlyspace endeligt nedlægges?

Det vil jeg - men der er ikke sat tid på endnu. Kim er en travl herre :grin:
:red-cheers: :red-cheers: :red-cheers:
Mvh Måns
Quote: "Give a man a tiddler and he might digest it today, show a man how to use TIddlyWiki and he'll be writing his own tiddlers for a lifetime .."
Brugeravatar
Måns
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Havbro, Aars, Himmerland, Nordjylland, Jylland, Danmark
Brugererfaring med Linux:: Øvet

Indlægaf Uffe » tirs 30. apr 2013 15:07

Birthe skrev:Der er vist forsvundet nogle indlæg fra denne tråd, og det kan jo have sine gode grunde
Det håber jeg ikke er min skyld, jeg tog back-up af forumet lige inden jeg satte off-line for opdateringen. Hvis det er min skyld beklager jeg, jeg gjorde hvad jeg kunne for at undgå det :sad:
Mvh.
Uffe

Ubuntu minimal m/ Mate desktop 64bit
Asrock N68-GE3 UCC - AMD X4 640 - 4 Gb Kingston ram
OCZ Vertex 4 SSD 60 Gb + 500 Gb WD sATA HD

Ultimate Edition 2.9 64bit
Asrock 2core 1333-2.66G - 2 Gb Kingston ram
750 Gb Samsung WD sATA HD
Plextor DVD-RW - Asus 24" fladskærm

Omega T107, 7" Kina Android tablet
Brugeravatar
Uffe