af Uffe » ons 19. maj 2010 18:05
Hvis du gerne vil gemme en mail som PDF - det kan være fordi du handler på nettet og modtager ordrebekræftigelse og faktura
uden at det er som en vedhæftet fil og så gerne vil gemme dem, så er det meget nemt.
Uanset om det er Thunderbird eller Evolution, så når den pågældende mail er åben vælg "Fil > Udskriv" og der vælger du så "Udskriv til fil" og udfylder som i eksemplet her med filtype, hvad navn du vil gi' filen og hvor du vil gemme den.


Mvh.
Uffe
Ubuntu minimal m/ Mate desktop
Asrock N68-GE3 UCC - AMD X4 640 - 4 Gb Kingston ram
OCZ Vertex 4 SSD 60 Gb + 500 Gb WD sATA HD
Ultimate Edition 2.9
Asrock 2core 1333-2.66G - 2 Gb Kingston ram
750 Gb Samsung WD sATA HD
Plextor DVD-RW - Asus 24" fladskærm
Omega T107, 7" Kina Android tablet